beccas b-day

hejsan svejsan
vaknade vid 12 hos rille, mamma va ute&åkte så hon hämtade upp mig ..
åkte hem&åt lite mat, och efter ett tag kom farmor, för vi skulle köra lite i stan.
va väl ute en timme eller nått kan ja tänka mig. gick väääldigt bra denhär gången !

senare ska ja hinna hem både till becca, som förövrigt fyller 19år idag, och ehm till lisa eftersom jag är bjuden dit på mat :) så nu ska ja hoppa in i duschen, göra mig iordning och sen ska ja&lisa köpa nått till beccitus.

fick mina grejer från H&M igår, fan ja ska aldrig mer beställa nått mer, de va 2 saker av .. 7 som passade :@
så ja får skicka tillbaka resten, endel saker ska ja inte ha alls och endel ska ja byta stolek på.
och den saken ja väntade på mest under den tiden "varorna packade", den saken var den jävla fulaste och värsta saken utav alla :( tur att bikinin passade iaf, så ja har nått att ha när ja ska utomlands :)

nej nu blire duschen, adios !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0