friends with benefits

Hej Hej !
gårdagen var toppen! :D
fick mer pengar till datorn, en eltandborste, en kudde och ett lipsyl :P
runt 8 kom rikard&efter det blev det pizza. vet inte riktigt när vi la oss men jag somnade iaf som en stock
imorse vaknade vi runt 11, åt frukost&åkte hem i princip. jag åkte hem direkt för ja har än i dag migrän :(
men jag har tagit tabletter så det går bra nu som tur är.
Runt 18 kommer släkten hit&firar mig :)
jag skulle vilja se bee movie så jag kanske raggar nån att följa med lite senare, om den går.
nej nu ska jag göra mig iordning och hjälpa mamma med maten !
puss&hej från en 18årig tjej :D


Bethany Joy Lenz - Halo !!!

Kommentarer
Postat av: sandra

grattis :D du ska bara veta vilka coola presenter du ska få, vi har tänkt till för en gångs skull ;)

2008-01-04 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0