min första riktiga drink

hoj i stugan
sitter här i min säng och väntar ..
först vid 17 äre möte på kansliet, gympa ni vet. vilket gör att ja missar OTH idag igen :@
efter det vid 20 äre Victorias secret fasion show på 3an som ja ska kolla på.

igår då ..
vi var först hemma hos mig. jag, lisa, sandra, amanda, sara, lina, issa, becca och emelie.
åt mat&tårta och hade det mysigt. sen runt 10 gick vi ner till stan, till bowlingen. där köpte jag en drink alldeles själv ;) det har alltid varit nån annan som fått köpa innan :P så satt vi där en stund, efter det gick vi till ankaret ..
alla sa att det inte va nån bra dag för sitt första "riktiga" krogbesök eftersom det tydligen va jättetråkigt, men eftersom ja inte vet så mkt annat så tyckte ja de va helt okej .. lite för gammalt folk kanske.
lite innan 2 skjutsade rikard mig&emelie til statiol så vi fick lite mat i oss, släppte av emelie och åkte hem till rille.
jag somnade somvanligt fort och vaknade vid 9? av att rikards mobil ringde, så då åkte han iväg och hjälpte niklas att flytta, själv sov ja så gott. fick mig en överraskning där på morgonkvisten när kicki kom in och drog undan täcket för mig haha. hon visste inte att ja va där så hon tänkte bädda&tända en brasa tills rille kom hem :P

runt 2-3 va vi iaf uppe, eller uppe va vi inte för vi låg i sängen och bara låg där som två halvdöda grisar.
efter ett tag ringde mamma som va påväg ehm från stallet med jossan så hon hämtade mig lite senare.
men nu somsagt ska ja iaf bara vänta, ska byta kläder innan jag åker bort till kansliet bara ..
ha en fin dag iaf gott folk ! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0