mitt liv i lådor

hej hej
igår drog jag äntligen igångmed att packa, halva mitt rum är nu nepackat.
eller nej, det är mer än halva, bara lite småsaker kvar, kläder underkläder, aa saker ja använder med andra ord.
på kvällen gick jag&lisa på enchanted. Den va söööt :)
sen vare snabba fötter på trampan hem, för kl 20 vare gossip girl.
jag missade dom första 10 minutrarna men det verkade helt okej..
ganska skönt att ja inte blev helt uppslukad, ifall ja känner för att inte följa det :P

idag i skolan vare ingen sovmorgon inte, dessutom så åkte ja med mamma för att ja inte ville gå i skitvädret
så ja va på skolan 20 i 8 :/ jobbigt, men jag gjorde lite på religionen, som ja verkligen inte ångrar :P
slutade run 13 och då gick ja hem&åt lite mat&kollade på tv.
efter ett tag kom min moster carina och mammas (och min mosters) moster (haha) och började bygga kök :P
det är nämligen mammas moster som har köpt vårat hus ;D
det känns bra, så jag inte går miste om poolen ändå :P så i sommar kan ja komma&bada ändå :p
fast frågan är om jag orkar cykla från marieberg till "maxi"? neeeeeej :P
iaf, dom började med köket, tror dom är uppe i 2½ köksbänkar haha
sen fickade vi lite och vid 5 vare barngympa som gällde, tusan va söta alla är :D
snipp snapp slut så va gympan slut och jag fick skjuts till maxi.
Hemma har jag hunnit äta, packa lite mer och gjort både religionen och turismen ( gjorde lite innan gympan också ) och de känns sååååå himla skönt ! lite mindre skönt är att jag har prov på kap 1-4 i turismen imorgon och jag gjorde instuderingsfrågorna idag hah (Y) men det får gå som det gå.

nu har jag iaf fått skriva av mig lite och fått en välbehövlig paus.
känns som första gången på länge som jag faktiskt pluggar..
jaja, ses imorgon, adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0