"Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken."

godafton
klockan är snart 9 och jag sitter här i min säng och kollar på simpsons
idag har jag iaf som tidigare sagt gjort halbanasaken, och det va KUL :D
det var bara jag&erik från stan som åkte så jag fick köra hela vägen både dit och tillbaka :)
va nere vid bilskolan vid 8 och kom hem vid .. halv 2-2 tror ja.
som sagt det va kul och jag skulle faktiskt vilja göra det igen :P
när jag kom hem gick ja på stan lite medan mamma va påväg ner&hämta mig,
vi åkte till jysk och till maxi. efter ett tag kom eva och sen rikard så vi fikade lite
men rille skulle träna så han åkte här för en stund sen, så jag ska väl hoppa in i duschen och hinna städa
innan han kommer&hämtar mig ..
eftersom jag gick upp tidigt idag så blir det en tidig kväll känner jag,
skönt med skola imorgon så man får nytt schema så man kan börja planera lite :P
jaja, nu blire duschen, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0