teori in my ass

godagens
just nu sitter jag i skolan och har småföretagande, tror ja.
vi gör ingenting, jag bloggar och äter godis. dom andra göra nått annat .. inte jobbar iaf

igår vare onsdag och jag slutade tidigt, tog mig en cykeltur till jenny i snörusket&städade en timme.
på vägen hem hade det börjat snöa ännu mer än innan och jag mellanlandade i skolan för att kolla om rikard va kvar, och det va han så ja fick skjuts hem :)
lite senare vare gympa på schemat ! sötungar !!!!
åkte hem&duschade, satt vi datorn en stund&sen kom rille&hämtade mig.
Vi kollade på några OTH-avsnitt sen somnade vi gott.

imorse hade han sovmorgon, inte jag ..
så jag fick hasa mig upp när han låg där&snosa så gott
väl i skolan hade vi religion, blää, 40 minuter senare hade vi ett hål..................
jag var duktig och gick ner till bilskolan, där jag faktiskt klarade av två faser :D
jag blev GLAD att det äntligen händer nått :P
hoho, idag blire mer teori som står på schemat, annars vet ja inte. adios

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp isåfall med att ändra min bakgrundsfärg. Bra blogg du har förresten.

2008-01-24 @ 13:46:10
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0