vem vet, jag kanske har tur?

Tävling; bamboo-örhängen!

Tävlingar älskar vi allihopa...eller hur? ;) Nu kör vi igen!

Den här gången ligger det två par bamboo-örhängen (valfri form & storlek!) från Cocoo.se i potten. Vinnarna får välja bland dessa örhängen:

Enkla runda:

Large (ca 8,5 cm i diameter)       Medium (ca 7 cm i diameter)    Small (vet ej mått på dom)

Hjärtformade:

Large (längd ca. 8 cm)         Medium (längd ca 6,5 cm)          Small

Triangelformade:
      
Large (längd ca 6 cm).                      Medium (längd ca 4,5 cm).


Örhängena i large är värda 165 kr, medium är värda 145 kr, small är värda 125 :- (finns bara guldiga än så länge)


Såhär är du med och tävlar:

För att göra det enkelt så kopiera bara denna text (du måste ha en egen blogg):
 
"Bloggerskan Kenza och smyckesshopen Cocoo.se har just nu en tävling som jag deltar i & skulle vilja tipsa er om! Man kan vinna superfina bamboo-örhängen! De finns i 3 olika former (runda, hjärtan & trianglar) & i 3 olika storlekar (S, M & L) och kostar 125kr, 145 kr eller 165 kr. Gå in på Kenzas blogg & var med och tävla du också! Dessutom så får ni 20 % rabatt hos Cocoo med koden KENZA, gället t.o.m. 24 januari."

Klistra in texten i din blogg (låt länkarna vara kvar), och publicera!  Skriv sedan här bland kommentarerna till detta inlägg att du är med och tävlar (glöm inte din bloggadress). Enkelt va? Detta MÅSTE göras, annars är man inte med och tävlar.

Tävlingen pågår till onsdag den 16/1 kl. 16.00. Då kommer jag att dra två vinnare på måfå. När jag drar vinnarna så kollar jag självklart att dom har skrivit om tävlingen i sina egna bloggar. Har dom inte gjort det så väljer jag andra vinnare som HAR följt tävlingsreglerna!

Som in såg där i texten så får ni 20 % rabatt hos Cocoo med rabattkoden KENZA. Så även om ni inte vinner (och till er som inte kan tävla för att ni inte har egen blogg) så får ni iallafall lite tröstrabatt!

Kommentarer
Postat av: kaky

såna där har jaaag :D haha

2008-01-13 @ 23:09:53
URL: http://peckisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0