schluuuuuutt

jag har aldrig varit en bokmänniska, eller jo föresten när ja va typ .. 9, då sprang ja&farmor på bibblan stup i kvarten och lånade böcker. idag köpte ja mina två första böcker. jag som är ganska snål skulle dessutom aldrig kunna tänka mig att köpa böcker för 130 kr .. men nu har ja iaf gjort det och jag har redan läst 70 sidor i min första bok, Matilde. boken är skriven av samma författare som Jenny S, som ja läste ut igår. ja tvekade vid de sista 20 sidorna just för att ha något att läsa idag, men ja kunde inte hålla mig. helt klart den bästa boken ja läst !! så efter att ja slutat vid 3-halv 4 så åkte ja ner till bokia och köpte en till bok av denise rudberg. köpte även mig äger ingen. har hört att den ska vara bra och ja ska passa på at läsa nu när ja ändå är på g :P

ikväll/resten utav dagen vet ja inte vad det blir .. är trött som satan och ja tror att ja kommer somna snabbare än blixten.. imorgon jobbar ja 15-19.30, inte alls länge man ja gör inte annat än längtar tills torsdag då ja är ledig hela dan. sen får ja vänta ännu en vecka. meeeen det blir en fin peng iaf, ska fundera ut något bra som ja kan belöna mig själv med haha

har föresten kommit in på universitetet. eller aa, ja är första reserv och ja tar det som att ja kommer in. på en annan utbildning ja sökt har ja blivit antagen men ja "tackade nej".
nu ska ja nörda lite på datorn innan ja åker till rille en sväng, hejdå


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0