vilken natt ..

.. det va hos rikard, haha det lät allt det :P
men ja har iaf inte sovit nånting känns det som! vi började kolla på narnia 2an vid typ 10. men runt 11 så slutade rille kolla på filmen och så stängde ja av, så ja också kunde sova .. men icke. jag kunde verkligen inte somna. klockan blev bara mer&mer och jag blev inte tröttare och tröttare. när ja vakna till vid 7 när rikard skulle upp så trodde ja att ja skulle dö. ja kunde inte somna om då heller .......... fast ja hann slummra till i kanske 10 min innan mama ringde vid 8. hon hade skjutsat jossan till stallet så hon hämtade mig när hon ändå a ute&åkte. nu är klockan 08:29 och ja ska snart äta lite frulle. efter det blir det solen med en bok ! fick en i julklapp för ca 3 år sen som ja tänkte att det är dags att läsa hoho
nu äre kääääk, hejdå


Jennys lila bebis, som fortfarande inte har något namn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0