första veckan

hej !
nu är det den första veckan och den första dagen på våra nya liv :P
jag inledde den med att sova till 11. hoppade in i dushen för att påbörja kriget med min kalluffs.
gjorde mig iordning och åkte ner till skolan faktikst, eftersom ja hade glömt saker i skåpet. så det var bra at det var öppet.
efter det vidare ner på stan, satte in pengar och bytte mitt armband som ja fick i studentpresent till ett längre.
det blev endel cyklande för mig för det blev en sväng till maxi också. eftersom ja börjar jobba imorgon så behöver ja inloggningsnummer osv. men det skulle vi ta imorgon istället så det blev en kort visit och jag trampade vidare hem. Åt precis en fralla och 2 stora glas mjölk, vilket smakade väääry gud !
resten av dagen vet ja inte riktigt vad ja ska göa mer än att städa och hämta mathilda, men vi får väl se vad som händer.
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0