baka baka liten kaka

hej igen, nu 3 timmar senare sitter jag här igen ..
fast nu har jag varit duktig och jag är stolt över mig själv som faktiskt har gjort något.
på mitt projektarbete alltså. jag har suttit i 2 timmar och jobbat och det går alldeles strålande.
fast ja råka dra ut sladden så datorn blev helt svart och allt ja hade skrivit försvann, trodde jag. men icke för den fanns kvar, eftersom min superdator parade det .. eller nått .. glad blev ja när ja såg att de va kvar iaf

en timme lite drygt kvar tills B, S och L kommer. skulle baka kladdkaka dagen till ära men vi hade inga grejer, blir svårt att baka utav ägg kan ja tänka mig. så jag ska upp till stranskiosken och köpa klass, som dessutom är min plan B. så vi får hoppas att deras kassa utbud  har glass iaf.
jaja, nu ska ja plocka rätt lite i mitt rum, köpa glass och vänta haha
hejdå igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0