bästa dagen på länge

jaa, verkligen!
dagen började bra med att jag fick sommarjobba :D:D
känns vääääldigt bra att inte behöva tänka på det nå mer.
efter det gick ja iaf till bilskolan för att göra klart dedär på datorn.
och då säger dom att ja egentligen inte behöver göra mer eftersom jag har gjort 4.
MAN BEHÖVER ALLTSÅ INTE GÖRA RESTEN!?!??!
bra att ja har kunnat boka i typ en månad då ... blä
nu har ja iaf bokat och det känns sådär.
tror inte ja kommer "hinna" men .. vi får väl hoppas
det kanske är dax för mig att ta tag i något. resten av dagen ska ja verkligen
ägna åt projektarbetet, så det blir en sak mindre att tänka på ,
nu ska ja gluffsa i mig en soppa, är sketa hungrig, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0