Dreams

hej hej
uppe med tuppen är jag idag med.
idag äre mathildas tur att fylla år, så vi va uppe&sjöng för henne :P
ska snart åka med mamma ner till stan, hon ska till ejes&köpa tårta till mathilda (dom ska till dagis och bjuda) och jag ska upp till ishallen. Pratade med wille igår och då berättade han att dom skulle åka skrillor idag, så ja ska dit&kolla lite, the ville också att ja skulle kolla på så ja får väl göra det :)

efter skridskoåkningen beger ja mig till station, eller om jag går föresten, får se.. men ja ska iaf till jenny&städa, som vanligt eftersom det är fredag.
därefter får vi se om det kanske blir lite PA, får se. vore ju behövligt
senare runt 6, kan ja tänka mig, kommer pappa&hämtar mig, ska spendera helgen till skogs :)

nu ska ja fixa det sista inför min lilla färd :P adios

Gavin DeGraw - Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0