färjestad - brynäs

Hej hej
sitter hemma hos rille förtillfället.
vaknade däremot hos lisafisa, vi hade varit uppe&pysslat heeela natten men ändå va vi uppe i ottan.
ställde klockan ganska tidigt eftersom ja tänkte hjälpa balkommittén lite vid loppiset.
var där till 12 ungefär och då kom mamma&hämtade mig, åkte då hem för att göra oss iordning för att åka till karlstad. mamma skulle vara där halv 3 och vi vid 4 eftersom matchen började då.
i andra perioden vare mammas tur att gå ut på isen och hon tog iaf en utav storvinsterna, en fyrhjuling haha.
matchen var bra och fbk vann med 5-0 om jag inte minns fel. mathilda var dessutom på toan 6 ggr under dom 1½timmarna vi var där (Y).
på vägen hem fick vi äntligen mat, var hungrig som ett djur. och efter en stund kom rille&hämtade mig :)
så nu sitter jag här, ska joina honom i soffan nu .. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0