hormail

hejsan svejsan
idag hare varit fullt upp.. njae inte riktigt men nästan.
började skolan 9.00, men kom inte igång föräns 9.15 ..
hade klassråd och sen arbetsmiljö där vi jobbade med UF eftersom vi har UF-mässa på onsdag
så imorgon blire att fixa det sista.
efter arbetsmiljön vare dax för lunch och efter det multimedia.
sen gick vi till ejes och fikade ;D fast föresten så tog vi med oss :p

jag: Brittmarie, äre okej om vi går till ejes vi ska bara fixa en grej
britta: jamen visst gå till ejes ni men ja ska bara gå igenom en sak först.
jag ( som kommer på mig själv ) : oj sa ja ejes, ja menade bokia
haahaha ingen fattar men kul vare

efter skolan gick ja ner på stan, skulle lämna en sak åt mamma på nkp eftersom mathilda snart fyller år.
tog en sväng förbi lindex också och hittade en söt klänning/linne :) då va klockan nästan tre och jag gick till tommy gustavssons "kontor" med några andra för att prata om lite "extrajobb":
kom inte därifrån föräns 5 så då blev det en tripp till coop för att tömma blåsan och för att köpa en godispåse.
sen gick ja till bussen.
sitter i jossans rum nu och äter upp hennes chips. jag har blibit helt tokig i chips, har blivit en riktig moffare :P
mm, nu luktar det mat, luktar som nått kött :P

måste bara tillägga lite kort om hur jobbigt jag tycker det är när man ska skriva hotmail och det blir hormail ..
så ni vet :P
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0