inte precis som ja tänkt mig

nope
meningen med dagen var att sola, åka till mormor och eva&hämta loppisaker, åka till skolan och skriva ut mitt CV och slutligen att städa hos jenny. INNAN LUNCH !
min plan blev verkligen inte som planerat, jag kom precis hem, 16.00 inte bra inte bra
fast iof, vissa äter säkert lunch vid 4 så ;)

ikväll bli det scrapbooking med lisa, vet inte om det stavas så men .. ni fattar nog ändå?
så resten utav dagen ( mellan det ja skulle ha gjort innan lunch och mellan det att ja skulle till lisa ) var det meningen att ja skulle ha gjort jätte mycket på mitt PA, det blir inte så nu ..

föresten så har ja varit dukti och gått en massa idag, både hit&dit.
när ja gick igenom marieberg fick ja verkligen rysningar, endel balkonger på typ psykhemmet och där dom gamla bor såg ut som fågelburar, galler galler galler. och på fönstren också, FY 

nu ska ja ta mig en behövlig dusch och sedan något gott för magen .
hejdå  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0