pappers-shalen

Hejsan svejsan
sitter i jossans rum, måste få mig en stund vid datorn :P
eftersom hon kollar på andra avenyn så blire att jag också kollar, och fyyyyy
va det är dåligt, så himla b
måste föresten berätta om min "shal" jag fick igår när ja köpte den gråa tröjan,
man fick nämligen en ´gratis så ja tog en röd eftersom det är lite roligare än en svart.
väl hemma såg ja dels att den va ful, den va tunn som .. en servett och den ser ut som en picknick-filt
så den blire nog ingen användning av ..

idag hade ja bara en lektion. 8.20 hade religion, som ja dessutom inte ens va på eftersom jag&rille försov oss.
sen 11.10 skulle vi vara på arbetsförmedlingen så då va vi där istället för att ha lektion.
efter det gick ja&lina till paus och åt lite mat, toast som vanligt :)
sen gick ja till bilskolan och grejja lite, gick dock skitdåligt.
lisa ringde precis när ja skulle gå så jag gick hem till henne ett tag, kolade bla. på hennes FINA halsband&armband, jag är verkligen inponerad. hon är jätte duktig !
runt 4 gick vi till mazzarin för lisa skulle jobba, själ satt jag&standsa ;] det ordet kan ni ju klura på haha
gjorde också lite saker till våran monter (UF). kvart över 6 gick den sista bussen, och även fast ja sprang så missade ja den. som tur va kom mikael&hämtade mig, i utbyte mot att ja skulle laga mat åt jossan & mathilda.
ganska så nyss la ja mathilda och änu mer nyss rinde pappa.
nej nu ska ja ner&plugga UF (?) har ju prov imorgon

ibland kan jag komma på mig själv stå & bara stirra ut genom mitt fönster.
jag verkligen gillar det haha
fast det är jobbigt när folk ( bilar)  åker förbi i 2 km/h och GLOR,
då äre alltid lika roligt att vinka, då blev det plötsligt 50 km/h :D
bara så ni vet

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0