pengar pengar

Hejsan svejsan
nu sitter jag här igen ..
idag började jag iaf skolan kl 8.20 .. men självklart så hade vi inte den lektionen eftersom Liv inte var där ..
så då hade vi hål till 11.10 och då vare dax för multimedia. jag&sandra kom sent till balmötet och då vare ingen där. då slutade vi och jag, lina&sandra gick till blåvalvet och fikade.
jag gick på stan en sväng för att driva lite tid, gick&lämnade CVn bla.
vid halv 3 gick ja tillbaka till skolan för att möta lisa. gick hem till henne och åt lite mat och efter en stund vare dax ner på stan igen. då gick vi till mazzarin fr lisa skulle jobba, ja tänkte scrappa men de fanns inga grejer i butiken då. kom därifrån lite innan 7 då mamma kom&hämtade mig.
öppnade just ett lönepapper och det var mycket mer än va ja förväntat mig så det va ju bra :)
nu ska ja gå&äta lite mat, sen kommer rille, hejpaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0