sju svåra år i luxenburg ..

.. så skulle man kunna kalla mitt rum förtillfället.
det ser ut som helvete och det är iof inte så svårt pga av storleken..

sitter i skolan förtillfället, fast jag är ledig, ska skriva ut CV och sådär.
sen blir det en promenix till gamlagatan där ja ska hämta loppiprylar hos mormor&eva.
sen går jag inte tillbaka till skolan utan jag tar typ bussen eller hoppas jag får sjuts :P
på skolan ska ja iaf lämna sakerna och sen ska ja vidare till jenny för att städa.
när jag kommit hem någongång är det Projektarbetet som står på schemat, eftersom jag ligger sisådär 75 timmar efter ..
nej nu ska ja fixa dethär på datorn så ja kan gå sen, adiooooos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0