smurfa som jag

hej igen
efter skolan gjorde jag för ovanlighetens skull någon nytta.
gjorde klart på bilskolan alltså, så nu har ja bara "testen" kvar.
hopps det går bra med dom iaf, ska dit imorgon en sväng också ..
kvart i 5 gick ja på stan en sväng eftersom bussen gick kvart över.
Hittade en blå tröja på jc och en grå "övertröja" på metro, va inne på 10an också
för på onsdag äre UF-mässa och jag köpte lite saker till min&linas monter ;)
så nu kommer den bli göööör snygg haha
ska snart ta mig lite käk, är sugen på soppa men ja tror inte vi har nån och jag vet inte riktigt
om jag orkar göra mig en, det är ju så jobbigt menar ja .. :P
efter 10 kommer rille&hämtar mig, så innan ska ha hina plugga teori, duscha och äta ..
så det är väl bäst att sätta igång
hejpa

image43


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0