v-dagen

japp, idag är det v-dagen eller med andra ord, venus-dagen, så ni vet menar ja !
har precis duschat, kom hem till stan vid 2 och då åkte ja till jenny&städade i två timmar ungefär sen åkte jag hem för att göra mig iordning. ska nämligen till amanda och äta pizza sen vidare till lina för att sedan gå till bowlingen.
vi får väl se om det blir någon ändring i planeringen men så äre iaf tänkt.
ska göra mig iordning snart, så ja kan åka till amanda vid 7-tiden, inte för att ja tänker göra mig iordning heeela tide men aa ..
i onsdagskväll åkte jag&lisa till pappa, på torsdagen åkte hon hem, på fredan, igår, kom rille, och idag åkte vi hem.
jag har iaf fått mycket gjort på mitt PA, så nu äre bara lite kvar med fakta och så ska ja kolla på två filmer. sedan äre bara att smocka ihop allt till en härlig uppsats !
nu ska ja kolla vad det blir för kläder för kvällen, vilket iof kan ta ett tag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0