hemsk !!!

jaa, jag är verkligen en hemsk människa !
jag hämtade jossan i stallet precis, och på vägen hem så körde ja på en katt :(
vi åkte tillbaka och kollade hur det gick såklart, men då var den borta. så ja hoppas hoppas hoppas verkligen att den hann springa undan ( för den kom skjutandes som en raket ut ur busken på ena sidan ) och att den klarade sig !! fy va hemskt, ja skakar fortfarande. kan bara tänka mig det värsta, att den liger och pinas i en buske och det är nån stackars familj som saknar den :( FY

nu ska ja iaf antingen plugga eller lägga mig framför tvn och kolla på nått häftigt ..
eller kanske må lite dåligt över vad som just hände, fy :(
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0