50 saker om mig

1. Jag heter Sofie i andranamn
2. jag älskar skor
3. jag gillar inte korv
4. jag gillar inte ketchup
5. jag gillar att dippa grönsaker med Lisa
6. Jag saknar Lisa
7. Jag älskar Rikard
8. Jag läser blondinbellas och elin klins bloggar varje dag
9. Jag skulle verkligen vilja ha ett jobb
10. Om jag vann 1 miljon så skulle jag nog shoppa upp typ hälften
11. Jag saknar mitt blonda hår
12. Min vänstra sida (ansikte och hår) är min ful-sida
13. jag skulle vilja kunna slänga på mig kläder, men ändå se så jävla snygg ut
14. Jag skulle vilja vara snygg när jag vaknar
15. jag älskar väskor också föresten
16. jag har aldrig festat någon annan stans än i denna lilla håla
17. Jag gillar att sitta på bryggan bakom badhuset med lisa
18. jag är en trogen bussåkare
19. jag vet att dom flesta inte gillar mig, varför vet ja tyvärr inte
20. jag har en på tok för liten garderob
21. Min favorit film är raising helen
22. Desperate Housewives är den bästa serien som finns
23. efter den kommer 2½ män
24. Min älskade cykel har punka
25. en gång i veckan städar jag hos jenny, min mammas kusin
26. jag är ganska feg, lite mod skulle sitta fint
27. Jag ville bli arkitekt när jag var mindre.
28. nu vill jag hitta på någon häftig livsnödvänlig pryl att bli rik på
29. eller rädda världen, ärligt alltså
30. Alla kristinehamnare är så himla snåla
31. Om ni frågar lisa skulle hon nog säga att jag var senil, glömmer bort saker
32. jag gillar att mysa
33. jag skulle vilja att fler skulle läsa min blogg
34. jag hatar att stå att prata inför folk
35. jag gillar barn, dom är så himla söta
36. mitt favoritgodia är turkisk peppar
37. jag skulle vilja ha en lägenhet
38. jag skulle vilja ha kommit in på universitetet
39. jag har inga kompisar, bara lisa.
40. jag skulle vilja ha en riktigt bra killkompis
41. jag rakar bena på sommaren, inte lika ofta på vintern :p
42. jag kan inte spara pengar, men slösa, det kan ja !
43. jag har mest svarta och vita kläder
44. ibland gör jag onödiga saker på stan, bara för att göra något.
45. jag älskar att shoppa själv
46. jag är rädd för döden
47. jag är väldigt bölig, gråter lätt
48. jag tycker om att cykla, fast mest på sommaren
49. jag har ramlat på min cykel fööör många gånger.
50. jag hatar south park och tele 2 reklamen, den med fåret

ja där har ni,50 saker om mig. tänkte ta 100 först men ja orkar inte sitta på denhär stolen längre, har så jävla ont i röven, så det får räcka sådär. skulle nog inte kunna skriva 50 saker till.
nu ska ja sova.
imorgon ska ja städa hos jenny, annars vet ja inte..
ha det bra hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0