jag vill inte vara den som blir kvar ..

morsning korsning
idag har jag jobbat mellan 9.30 och 18, tiden bara springer iväg.
imorgon blire samma pass, bara att ja slutar en halvtimme tidigare.
jag kan inte fatta att det är fredag imorgon, veckorna går så jävla fort :s
snart äre ju förtusan jul :p börjar bli dax att fundera på vad man ska köpa till alla, men först har jag en doppresent att ta hand om, vad köper man till någon som varken kan gå, prata eller jaa .. göra nånting typ? :p
nu ska ja snart hoppa in i duschen och sen kolla klart på P.S I Love you, igen ;D
jag tycker den bara blir bättre och bättre, bättre än görbra alltså !
äh, nu går ja .. hajdå

Kat Deluna och Darin (tro det eller ej) - breathing your love
james Blunt - same mistake
the pogues - love you till the end
lady gaga - pokerface
veronica maggio - typ alla låtar på nya skivan :)


Olivia du glömde inte bara handskarna, halsduken också (Y) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0