no way november, WHAAAAAAAAAAT!?

jajjemen, nu är det november minsann, den 2 till&med.
igår jobbade jag på maxi mellan 14 och 19.30. gick förvånansvärt fort för en gångs skull vilket var bra.
efter att ja slutat åkte jag hem &åt lite tacos, gjorde mig iordning sen åkte ja till Lina.
Va inte så sugen på att gå ut så jag tog inte med mig något att dricka. fick dock ett vinglas att smutta på :)
meeen som vanligt kunde ja inte motstå varken shottarna eller cidrarna (?) som jag fick i mig, fy fasen alltså. men nu dröjer det allt innan ja ska dricka igen, fy.
jag&rikard vaknade vid 12? första gången, somnade om, vaknade, gick upp&åt, gick ner och la oss igen, sen gick vi faktiskt upp på rikigt, då va klockan typ .. 4.
jag fick skjurre till Jenny där en härlig storstädning väntade :p hade skjutit upp det hela dagen så nu fick jag bita i det sura äpplet och städa på. det gick på nästan 2 timmar så det gick ju fkatikst ganska så fort :)
tog en härlig promenix hem, inte för att det är så långt men ändå! det är så himla härligt att gå när det är lite sådär småkyligt ute. men näre är sådär en 10 minus då äre inte lika härligt längre.

imorgon ska ja upp vid halv 7 för ja ska nämligen lämna mathilda imorgon.
kl 10 ska ja vara på komvix och få min nya mattebok ;) tror bara ja får lite info osv idag, så får vi se hur det blir lite längre fram. men ja ser faktiskt fram emot det iaf !

nu ska ja kolla på någon film och sakta men säkert somna in
( hah det lät som ja skulle dö, inte så ja mena :P )
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0