stress

sådär då, nu är klockan 2 och jag har varken duschat eller bytt kläder.
jag har däremot ögonshoppat lite. ska beställa toppen på bilden här under, tror ja.
så har ja hittat 2 par skor från brandos.se. och juste, jag har gjort en beställning med mamma om en jacka från H&M också. får hoppas att den ser bra ut IRL :p det är en fake-päls-jacka, det är inte riktigt jag, men den va faktiskt rätt snygg. och kostade bara 298. men som sagt, jag får vänta med och se hur den ser ut först.

jag har iaf hunnit varit ute idag, jag hämtade ju posten, fan jag får aldrig post. det enda som var idag var en ny telefonkatalog och en liten lapp om att dom kommer och byter energimätare en torsdag nångång mellan 07 och 16 .....
nej om man kanske skulle duscha då? på riktigt alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0