glögg

haaaaaaalloj
kvart över 9 och jag har, idag igen, vaknat tidigt.
imorse var det däremot rekord för denna veckan, jag sov hos rikard och vi vaknade 06.15 ..
han skulle till jobbet och jag skulle hem och vara barnvakt igen.
fast idag jobbar jag 12-19 så mathilda ska vara hos mormor resten utav dagen.

det första jag gjorde när ja slog på datorn va att kolla hur mkt lön jag fick.
jag får från lindex den 25, och maxi idag, den 27. och jag blev helt paff när jag såg va ja hade fått av maxi.jag brukar räkna ut på ett ungefär hur mkt jag kommer tjäna, och jag blev verkligen överraskad, positivt överraskad :D
skulle ha jobbat nästa söndag på maxi, 10-20, det är 10 timmar 100% OB. meeeeeeeen jag va tvungen att byta med sandra för vi ska på julbord. åh dumjävel tänker väl ni, men det är en tradition :p
farmor och hans har, ända sen ja va typ .. 2, bjudit oss till ett hemligt julbord, vi vet vilken tid vi åker men inte mer. sen är det bara att följa efter. jag har ju bytt passet mot en annan dag, men fatta va mkt ja förlorar på det :(
skit samma ja ska på julbord !
det va väl typ allt för tillfället. juste, jackan från H&M fanns inte, vilket va bra, för a behöver inte en jacka till.
roligare att köpa någon som ingen annan har när ja är i london :D
juste, ja skulle ju sluta skriva .. hoho hejdå

Kommentarer
Postat av: sandra

va de inte 12-20 jag skulle jobba?

2008-11-27 @ 11:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0