onsdag

hej
idag har jag jobbat i karlstad igen.
igår fick ja med mig en kjol och idag blev det en till kjol, ett par byxor, en tröja och en mascara.
det jag köpte idag kostade bara typ 280 kr. jag kan ju säga att bara byxorna kostade 399 :D
fick lite för tidig rabatt, imorgon är det handla för 400 och få 100 kr rabatt på lindex i city. eftersom jag inte kommer vara där imorgon så fick jag det idag :) 30% på det = personalrabatt och mascaran fick jag alldeles gratis :)
dom första 150 som handlar får ett presentkort på 150 kr så vem vet, ja kanske åker dit ändå :P haha
nejdå för imorgon ska ja städa hos jenny och ha gympa"möte". vi ska planera några träningar bara.

igår åkte lisa .. :(
jag grät jättemycket, speciellt när jag kolla i mitt "paket" ..
men nu är det bra och det är bra med dom :)
gör som jag och läs deras blogg här.
nu ska ja fortsätta plocka lite i mitt rum, har lyckats rensa ut en gång till, eftersom det inte går att trycka in något mer.när jag blir stor ska ja ha en walk-in-closet!
jaja, nu drar ja hejpaa

föresten så försov ja mig imorse, men som tur va så skjutsade min underbara pojkvän mig så ja inte blev mer än 30 min sen. vaknade halv 10, började kvart i :P love you rille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0