sista dagen i Oktober

jajjemen. imorgon äre november minsann ..
jobbade idag somsagt, gick bra. va mycket folk så tiden bara sprang iväg.
åkte inte med bussen hem förän kl 7 så ja fick en stund över att gå i affärer, tyvärr.
blev ett par jeans och ett par skor. nu tror ja att ja hittat min vinterjacka också :)
men men vi får se, ja väntar fortfarande på den alldeles perfekta

åhh, ja vet inte va ja ska vara utklädd som imorgon, och jag SKA klä ut mig :p
frågan är om man ska vara något "läskigt" eftersom det är halloween, eller om man bara ska vara utklädd?
skulle vara roligt att gå in i dendär affären som ligger mellan McD och busstationen i karlstad, dom verkar ha en massa kul. dock är ja så uppspelt över det hela att ja vill köpa en kostym att ha en gång för flera hundra ..
hm, måste fundera ut nått bra, har inte mkt tid på mig att fixa imorgon heller, börjar jobba kl 2 och slutar halv 8 .. men det löser sig, måste prata med sandra&amanda bla om hur seriösa dom är över det hela :p

jag älskar Rikard !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0