jahajaa

hej igen
jahaja, igår, typ 40 min innan ja började jobba så insåg jag att jag visst "tappat bort" min enda maxiskjorta, bravo !
så nu tror ja att ja har både maxioutfitten och kallendern i en påse någonstans, men vartfan då?!!?!?
jag blir iaf galen på att inte ha kallendern, för ja fick en ny maxitröja igår så det gör inget, men kallendern jklewhgsdk har skrivit upp mig på massa pass nu framöver men ja vet inte om det är något annat ja ska göra liksom .. men det går väl som det går. träligt med alla papper som va i kallendern också blääää

har krånglat lite med handelsbanken också. det funka ju inte igår och de va inte så kontigt heller, för det va hon på banken som hade gjort lite vajsing, men nu äre fixat och kortet kommer om några dagar.
om ett tag kommer lisa hit, ja ska snart slänga ihop en äppelkaka som ja kan bjuda på och så ska ja slänga ihop en lasange också. idag jobbar ja mellan 16 och 20.30,
hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0