o.s.a

hej hej
har precis läst klart boken, som förövrigt va skitbra !!
idag har jag jobbat, fikat, gosat med edvin, kollat på musikmaskinen och läst typ.
jag har sett reklamen för musikmaskinen ett tag nu, och jag såg faktiskt fram emot att se hur bra det var. jag blev dessverre besviken, det enda eller rättare sagt DEN enda som va bra va Petra Mede, fan vilken rolig människa ! haha men det kommer nog inte bli något ja kommer "följa" i framtiden. ser också fram emot "ett hål i väggen" som börjar imoron på 6an. det verkar faktiskt roligt, hoppas det är det också!
måste bara säga att edvin är världens gosigaste, alldeles "le-lös" (pga att han är typ 2 månader) och bara sådär gosig som bara bebisar är, fy tusan vilken goding, förresten så kommer vi bli bundisar, han gillar mig redan ;)
hoho nu ska ja kolla vidare lite på das internet, sen blire sängeen
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0