torsdag .. eller?

jaa det känns som det brukar göra på sommarlov, man vet inte vilken dag det är.
men jag kom fram till att det var torsdag, eftersom ja vet att det är städning idag :p
har ganska nyss lämnat mathilda på skolan och servat både henne&jossan med frukost..men nu är ja själv hemma och ja funderar på om ja ska laga lasagne eler om ja ska läsa min nya bok. jag började n'mligen med den igår och redan då läste ja mer än 100 sidor, den första boken jag kommit in på på en gång. jag börjar jobba kl 16 och slutar 20.30, samma som igår, och innan det ska ja med lisa på en sak, städa hos jenny, göra några saker på stan och hinna hem och äta ..
men det löser sig allt ! nej nu ska ja burra ner mig i sängen och läsa lite, hejdå
boken ja läser är föresten O.S.A av denise rudberg .. hejdå igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0