wall-e

hej hej
har verkligen inte haft tid att blogga på hela helgen.
i fredags och lördaags jobbade jag och på lörda kväll blev det statt. hahaha säger ja bara :p
på söndan åkte ja till pappa där jag&wille byggde på kojan ;) jag är en riktigt händig kvinna ska ni veta. vi gick på bio också, wall-e. och den va typ .. sådär. hörde att den skulle vara bra men den va sådär.
igår åkte jag med hans, från pappa in till stan 06.30, med mamma till karlstad 07.20. väl i karlstad skulle ja ju ta mig ut till bergvik, det gick sådär. kom på fel sida så ja åkte till campus, universitetet, som tur va kom ja på mig och gick av i alldeles rättan tid. tillslut va ja ute på bergvik och redo att jobba. kl 18 slutade jag, tog bussen till underklädesbutiken i duvan och började jobba där, då va klockan 18.30. 21.30 slutade inventeringen och jag tog bussen hem 22.15. vid 23 va ja äntligen hemma och jaa, det blev en lååång dag.
idag är jag hemma med två sjuka systrar och vid 2 ska vi på begravning, mammas farmor.
mathilda har äntligen somnat så nu ska ja ta mig något att äta.
hejdå


Kommentarer
Postat av: Julia

haha det är bara emma blomkvirre som ställer sig och breakar på statts klibbiga dansgolv, hur kan du alltid bli så jäävla stöörd när du dricker? ;)

2008-09-30 @ 20:46:49
URL: http://juvliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0