1 april

okej okej ja kan inte hålla mig längre, APRIL APRIL ERA SMÅ SILLAR
klart ja kommer hem!!!

idag vaknade jag, jobbade, åt mat med lisa, hämtade daisy, gick med henne till parken och gick hem.
i parken åt hon sin mat som jag hade fixat iordning och vi gungade, åkte rutshbana (har inte nån aning alls om hur det stavas men ni förstår nog va ja menar) och bara hade det trevligt i parken. sen hoppade hon glatt ner i vagnen med en mörgås och en bok och somnade! jag köpte mig en tidning och en dricka och har suttit i mitt fönster där solen bara stekt på! det blåser liiiite för mkt för att sitta ute :p men om ca 10 minuter måste ja bege mig till skolan och hämta dom andra och efter det går vi nog till parken igen. trevligt trevligt. eller aa, tiden går fortare när man är i parken :p

onsdag torsdag FREDAG

ikväll ska ja fylla resväskan, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0