blubb

hej igeeen
sitter här, tar det lite lugnt .. känner att det behös, har gått i ett idag känner ja.
gjorde mac&cheese förut och gudars vad som slukade det, förutom sean, han fick en törr gammel macka (som ja hade sagt om ja bodde djupt in i skogen i norra värmland). han hade inte ätit mac&cheese innan och gillade det inte, så han fick en macka, som säkert va rätt torr, han åt inte upp den heller ..
har gjort läxan med ollie, men somsagt nu är ja på mitt rum. ska börja om 10 min igen, ska vara barnvakt. ska ner och prata med dom nu, heeeej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå tjejen. Vad kul att du är omtyckt men det förstår jag. Vi saknar dig hemma också. Idag var det avslutning på gympan för mathilda. Fick leka lite. Har du någon salva till eksemen. Bra och smörja. Hur många skor har du nu.... Jag hittade de du lämnade hemma wow de går man inte långt med, jossan provade också vi fick oss ett gott skratt. Ha det så bra. Kram

2009-04-29 @ 22:16:49
Postat av: Jenny

Halloj! Men va roligt att dom är så nöjda med dig! Bra jobbat Emma!!

2009-04-30 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0