fredag

morrn morrn!
idag är det fredag minsann. härligt med helg, typ.
fortfarande tråkigt väder här men det får man väl ta.
igår runt 14 så skulle ja hämta glass i frysen till min nyponsoppa, sådär som man åt när man va liten, men så ville inte allt gå in i frysen så som det låg innan ja hämtade glassen så ja typ .. tryckte in allt och stände. sen gick ja upp, åt min nyponsoppa, duschade, gjorde mig iordning och sen gick ja upp till kilburn och sen till posten osv. när jag varit hemma ett tag och sen för att gå ner i köket så stog visst frysen öppen :S oops! köttet va upptinat, glassen i paketen va smält osv osv. som tur va tror ja allt hann frysa till sig igen till matt kom hem runt 11!
susie och barnen är hos susies syster och åkte ju igår för middag nångång. matt va tvungen att jobba så han åker direkt efter jobbet om ja fattade rätt. så nu är ja helt själv i huset tills på söndag kväll nångång. fast nu är iof domenica här, våran städerska men hon räknas ju inte!
idag ska ja till natural history museum. det ni.
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0