imorgon är det fredag

hejsan svejsan
idag hade jag&lisa mys, åt godis&jag gjorde något för första gågen i hela mitt liv, jag åt en Big Mac. jag hade det på min lista (som är i huvet) över saker ja ska göra innan jag dör, och nu kunde ja pricka av det. det va inget speciellt. tycker fortfarande att själva köttet smakar typ .. bark, eller nått annat som inte är så speciellt gott. men nu har ja gjort det. åt den däremot utan ost och nån sås så det räknas kanske bara halft? strunt samma.
halv 5 började jag jobba och slutade alldeles nyssens. va i badhuset, jag fick agera kund på frisörsalong ännu en gång i vattnet men det va ju trevligt det också. väl hemma igen så gjorde vi pizza till barnen och sen åkte susie till quiznight:en som dom skulle på. matt åkte direkt från jobbet. jag gav dom pudding (= efterätt) och sen stoppade ja dom i säng. daisy somnade sött hållandes i min hand. ollie&kitty sover i susie&matt säng, bara för att. Nu sitter jag här, funderar på morgondagen, som jag har längtat!! ska bli roligt att, förutom alla nära&kära, få se allt som förändrats. är det något nybyggt hus färdigt i kristinehamn, har vi grannar? kan edvin gå, eller vad vet ja han kanske kan tyska vid dethär laget? har mitt favorithus i rudskoga flyttat in badkarlet? mycket kan ha förändrats, och undra hur mina syskon förändrats? åååh va ja längtar till att få träffa alla!

nu ska ja väl stänga ner fabriken, göra iordning mitt handbagage, dvs typ datorn. och sen gosa ner mig i sängen för att somna till tvn. ses imorgon sverige :D
byyyyyye

lyfter runt 4 härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0