minst på jorden

nu gråter ja igen
min kropp och min hjärna är nervös över något, jag vill veta vad det är

har suttit vid datorn i snart 12 timmar, förutom när jag har handlat, duschat och varit på toan två gånger.
från att ha haft folk runt sig en hel vecka så känns det så himla tomt!!!!!
&jag vill inte plåga julia att va med mig heller, inte speciellt rolig att umgås med just nu!
jag mår verkligen dåligt! imorgon väntar som kanske bekant et 10-timmars dag för mig. ska väl bli roligt att träffa barnen igen, iaf den första kvarten, sen får vi väl se hur det blir. åh jag vill vara hemma!!!

idag har jag alltså gjort:
1. suttit vid datorn
2. gråtit
3. kissat

när ja börjat gråta så låter ja högt, för ja vet att ingen kan höra mig ändå, men tillslut bara slutar ja, tänker typ "åh va skönt att sluta gråta" sen bara bryter det ut igen. då blir ja helt plötsligt högljud igen

nej om man kanske skulle packa upp resväskan nu då?
städa rummet, tänka på något anat. jovars

Kommentarer
Postat av: Julia

MEN EMMA! Klart du ska plåga mig! Plåga mig HUR mycket du vill bejbi!! Tror snarare du gör oss båda en tjänst ;) PUSS imorgon blire mys!

2009-04-13 @ 23:40:41
URL: http://keradagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0