onsdag

godmorgon godmorgon!
igår började dagen med solsken och humör på topp, mot kvällen blev det regn och jag freakade ut med barnen.. idag är det soligt nu på morgonen, humöret är på topp .. undra hur denna dag kommer sluta?
ska hämta daisy halv 1, och sen vid 3 ollie och sean. kitty ska till vallace så henne behöver ja alltså inte hämta idag.
igår tränade jag minsann också. idag ska ja inte det, för ja ska vara barnvakt.

ikväll är det både gossip girl och desperate.
här är desperate 2-3 avsnitt framför er, men 2-3 avsnitt efter när det gäller gossip girl.
ja tänker avslöja en sak från desperate, så för er som inte vill veta så kan ni ju sluta läsa här.
en utav hemmafruarna kommer att dö, jag säger dock inte vilken utav dom ..

egentligen skulle ja kunna skriva vem utav dom det är, men det känns väldigt elakt. då kommer det inte vara någe roligt för er att kolla dom följande avsnitten.

men som jag sa, här skiner solen och jag är redo att möta dagen, utomhus!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0