tisdag 28

godmorgon godmooorgon, hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kööööör

det är faktiskt sant, fåglarna sjunger, solen skiner, humret är på topp!
äter en god frukost och har jobbat klart morgonen.
imorse när briggsarna kom ner i köket va ja redan där, matboxarna stog klara och jag va redo att ge mig på tvätten. då sa susie " hur ska vi klara oss utan dig egentligen?" (fast på engelska då :p) då svarade jag något i stil med "det är klart ni kommer" gissa vad hon svarade :D "neej det kommer vi inte, du är den bästa au pair vi haft" WIHUUUUU jublade jag då. inne i mitt huvud. guuuud va roligt!!!! sen rabblade dom upp varför ja va så bra. vilken ego boost! det är därför detta är en bra dag, den har börjat på det allra bästa sättet!
idag vet ja inte riktigt vad ja ska göra, umgås med mina kära vänner iallafall! hörs senare, ha en bra dag :D

guldstjärna till mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad underbart! :D Alla au pairers dröm ju, på riktigt!

2009-04-29 @ 00:39:41
Postat av: Julia

ja, det var alltså jag som skrev det nyss

2009-04-29 @ 00:40:18
URL: http://keradagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0