torsdag

hejhej igen
har lite rast kan man säga. daisy sover.
efter att ja hämtat henne på jellis gick vi till parken där hon va såååå duktig och åt hela sin lunch som ja gjorde iordning. det enda som va, det var att hon hellre ville ha min mat än sin egen, så vi bytte .. det ja fick tillslut va inge gott :( efter att vi ätit på våran filt så packade vi ihop och gick till playground och till "sandlådan" som äntligen blivit klar, men där blev hon arg och kastade två nävar sand innanför min tröja. iiiinte så roligt. det är fortfarande massa sand kvar, som inte vill bort. och i mitt ansikte, och i huvet, åh va jobbigt det blev nu.
om en timme har ja alla barnen, är nog påväg till parken och sen vill ja att kvällen bara ska ta slut.

vad är väl en bal på slottet?

Kommentarer
Postat av: moster

hej vännen det var fränt kort du tagit, i helgen ska vi få sommar värme. härligt. här rullar allt på som vanligt mycket bra mår som en prinsessa (hur nu hon mår vet ju inte jag) men jag mår mest bra, hoppas att du gör det samma kramar

2009-04-23 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0