ännu en

Namn: Emma
Piercingar: i öronen
Tatueringar: nope
Längd: 1.73
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: ljusbrun och slingor skulle ja nog säga
Är du kär i någon: Ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans: både ja&nej, nu är det ju somsagt lite jobbigt men jag ångrar mig inte.
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: minst en iallafall
Vilket shampoo använder du: head&shoulders, inget annat
Vilken parfym använder du: snålar med min miami glow
Vad är du rädd för: ormar
Gillar du att tvätta: nej, jag tror inte något tycker det är speciellt roligt
Gillar du Berg-och-Dalbana: jag älsar det!!

SENASTE...
Film du hyrde: step up 2
Film du köpte: en till rikard när han fyllde år
Låten du lyssnade på: den som är på radion nu
Låten du hade på hjärnan: vet inte, kommer inte ihåg
Låten du laddade ner: kommer inte ihåg det heller
Personen du ringde: rikard, igår
TV program du tittade på: måste tänka .. det är nog så ska det låta, i fredags
Personen du tänkte på: rikard !!


FAVORIT...

Mat: beror på, men tacos funkar alltid, mums
Låt: infinity tror ja, den får mig på riktigt bra humör, eller le för mig
Sak att göra: umgås med nära&kära eller shoppa
Sport: får väl säga fotboll, innebandy är roligt också
Dryck: trocadero och cola
Kläder: legging, inte bara dock
Film: orkar inte svara, har svarat på denna i en annan lista
Bil: mazda för tillfället, bara för att dom har en härligt låt i sin reklam haha. annars kvittar det

ANTAL...
Gånger du varit kär: bara en gång som jag tycker räknas
Gånger ditt hjärta brustit: vet inte, en gång kanske
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen aning faktiskt
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha inte så värst många gånger, men när ja va mindre va det ju iallafall nästan varje gång man fyllde år :p
Ärr du har på kroppen: har ett i handen som ja inte har en aning om hur det kom dit, länge sen

SENASTE...
Bok du läste: remember me av sophie kinsella
Personen du fick mail av: marie från swedish connection tror ja
Personen du fick brev av: vet inte, hade lite grejs när ja kom hem, men det va inget från någon person.
Personen du fick sms av: rikard
Gången hela din familj åt middag tillsammans: eftersom ja har två familjer så säger ja i lördags och i fredags

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: inte nått, gråtit, duschat och handlat ätbart
Var det kul: haha sådär
Hur tidigt stiger du upp: beror på
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: kolla på tv, och säga hej till briggsarna som kommer hem

Är du seriös: njae, ibland
Vad är du allergisk mot: nope, inte som ja vet
Var har du ont: tårna
Använder du hårspray: ibland, men väldigt sällan
Kan du stå på händer: nej det skulle ja inte säg att ja kan
Favorit serie: desperate

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: beror väl på vad man ska ha det till, saltar ju inte i mitt te tillexempel, eller har socker på maten
Gillar du ketchup: verkligen inte
Är du glad nu: njae
Var du glad igår: ja, fast nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: infinity
Stockholm är: våran huvudstad
Göteborg är: en mysig stad
Kan du sjunga: ja det kan ja, inte så bra dock
Mer värt än guld: kärlek
Spaghetti eller makaroner: makaroner, bara dom inte är överkokta
Ett land jag helst vill besöka: jag vill till hawaii och USA igen
Ska bli skoj: att jobba imorgon, inte!
Ska inte bli skoj: att jobba imorgon
Sparar till: sämre tider, om man skulle säga att ja sparar
Väntar på: lisa för tillfället
Pålägg som gäller: sallad
Dagens dryck: ribena


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman! Förstår att det är ledsamt just nu men håll ut, det känns snart bättre :) Det var jättekul att träffa dig här hemma och det skulle va ännu roligare att hälsa på dig i London. Kanske får ta med mig mamma Eva och komma och hälsa på längre fram i vår... Vi hörs! Bamsekramis

2009-04-13 @ 20:27:26
Postat av: moster

tråkigt att läsa att du är ledsen då blir jag ledsen jag med , men ut med det bara så känns det bättre.mathilda o jag har varit på cikus idag, det var kul det va första gången jag såg cirkus. marhilda fick rida på en kamel.ha det nu så bra 3 månader går fort kramar

2009-04-13 @ 21:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0