valborg?

hejhej
har precis kollat klart gossip girl, missade det igår eftersom ja la barnen ungefär när det började, tur att det går att kolla över internet! ska alldeles strax möta lisa, åka in till stan en sväng. idag äre inge mer jobb .. skönt!
vädret är tråkigt men helgen närmar sig .. det går fort.. är det inte valborg idag också? hoppasni har det trevligt och firar på ett bra sätt. vid en brasa eller så, skulle jag göra om ja kunde ...


läste precis kommentaren från mamma, att dom hittat skor som ja köpt här men som ja tog med mig hem, och att jossan hade provat dom och dom fick sig ett gott skratt. det fick jag med när ja läste det, kan bara tänka mig :p

tack alla som kommenterat, väldigt uppskattat och mycket roligt att läsa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0