fredag II

herre gud, nu väger en resväska EXAKT vad den får väga. den andra väger ett kg mer, gör det nått tror ni? har försökt packa över hur mycket som helt till handbagaget men .. det går sådär. väger ton görom också. vet inte riktigt hur ja (fast ja tänker tvinga julia, eller iaf lisa att hjälpa mig) att ta mig hem till lisa. vi ska sova där! men vi får väl se .. tar kanske bussen? fast det skulle ändå bli en omväg? hm .. tål att tänkas på

jag funderar på vad det är som väger .. men det måste va alla kläder? har ju inte sådär jättemkt annat. eller jo det har ja, men det är ju mest kläder och skor! usch. jag har ca 3000kr sparat med mig härifrån, resten av det ja tjänat har ja lagt på kläder, mat och oystercard typ .. herre gud. vill inte ens tänka på hur mkt ja har tjänat allt som allt .. fyyyyy

men nu är jag iaf redo! imorgon 7.30 (8.30 svensk tid) flyyyyger vi hem. :D ifall det är nån som missat det vid dethär laget höhö


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

jag älskar min storebror... http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/jag-alskar-min-storebror.html#comment

2009-08-07 @ 16:12:52
Postat av: Leia

Hej!



Allt bra? =)

2009-08-08 @ 19:53:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0