fredag

igår slog det mig, att jag lämnar London imorgon. låg i sängen, lyssnade på musik och grät. jag vill verkligen absolut hem, men fy tusan va bra jag har haft det här! dethär äventyret är verkligen en utav de bästa sakerna jag gjort i mitt liv! men nu är det slut och nu är jag redo för nya äventyr!

idag ska jag packa det absolut sista, läna tillbaka filmer på biblioteket, städa mitt rum ordentligt och på eftermiddagen ska jag, lisa&julia ha det mysigt! har inte träffat julle på länge så nu jäklar :p julia ska få mina nycklar också, eftersom hon ska ta hand om katten nu när jag åker.

här kan ni klicka om ni vill veta mer om Swedish Connection, som jag har åkt hit genom.

vi kommer nog höras mer idag, men om vi inte gör det så .. SES vi ju imorgon :D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0