måndag

ännu en ny dag i skolan, ännu en dag närmre inlämningen av mitt förtsa arbete på universitetet. svårt, skulle ja vilja säga. men nu JÄVLAR. säger ja också.. två böcker ska läsas och sen förklaras på 10 dataskrivna sidor. det blir nog finnt de. är på god väg med den första boken och det kommer nog gå utmärkt. måste tro lite mer på mig själv bara. och att göra tid för det. jag vet inte varför men jag lyckas skjuta det framför mig hela tiden .. undra varför.

nu ska ja sluta skriva här, och läsa mer i min bok. för vad är igentligen kunskap ..?


Kommentarer
Postat av: Äva

Heja på det klarar du galant!Känner igen det där med att skjuta grejer som man ska göra framför sej..... tro på dej själv,du fixar det:))Kramisar

2009-08-31 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0