onsdag

hej hopp
sitter i datasalen, eller rättare sagt biblioteket. har studiegruppsarbete eller vad det heter, men dom andra gick och åt mat. jag tog inte med mig nån eftersom ja trodde att det inte skulle finnas tid för det, men nu vet jag ju att det faktiskt finns en massa tid. mer än en timme har ja nu som ja kunde äta. men jag svälter inte för det. har med mig två mackor, 1
PET-flaska med youghurt, 1äron, 1 äpple och 3 riskakor! detni! så jag tror allt att jag klarar mig.
lektionen i morse mellan 8 och 10 va seg. emmson somnade nästan. igen. men nu är jag redo för nästa lektion .. från 13 till 15, KUL.

nej nu ska ja äta lite goda riskakor. mums hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där:

Vinnaren får 2 dogtag med kulkedja 42 cm med valfri stans och symbol.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-dogtag.html



Var gärna med:)

2009-08-27 @ 15:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0