onsdag IIII

haha herre gud. har fixat i mitt rum, lagt ner det mesta i resväskorna. förutom lite kläder som fortfarande dinglar i garderoben, kläderna ja ska resa i och några få saker som ska tvättas. det är heeeelt otroligt. jag trodde ja hade rätt lite saker faktiskt, men icke. min ena resväska väger 21.3 och den andra 21.8, vilket betyder att jag kan få i 2,9 kg till. det kommer bli perfekt!! plus att jag har massa plats kvar i handbagaget. men vi får väl se hur det slutar! men ett smart drag var att lägga till ett bagage till, annars hade jag aldrig klarat det :p

men nu är nästan alla lådor tomma, lite småsaker lite här&där. saker som ska packas det sista jag gör. men annars är jag redo att åka hem. lisan äver saker att göra blir bara kortare och kortare

Kommentarer
Postat av: Äva

Vem ser efter katten nu när alla försvinner?Ses på lördag :) Kramisar

2009-08-06 @ 10:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0