tisdag

cyklade hem från rille runt halv 9 och landade för ett tag sen här hemma.
igår va ja på stan och mötte upp olivia och sen kom både lina&madde förbi. efter ett tag gick jag vidare till både bibblan och till bokia. jag va ute efter böcker till skolan på måndag. fanns inte en enda på bibblan så jag fick beställa alla från bokia. efter det nångång mötte ja lisa en snabbis, vi kollade på en cykel som hon ev. skulle köpa. sen följde jag med henne hem på en snabblunch. tog bajken hem till rille, där vi efter en stund åkte till maxim och åt mat eftersom sara fyllde år! mycket trevligt och mycket gott!

nu är jag somsagt hemma, har svarat och skickat lite mail, öppnat post och gjort iordning post som ska skickas och kollat i kallendern vad som ska göras. snart blire duschen och lite senare date med lina&julia!
ha en bra tisdag!

2dagar kvar till göteborg och lisa-majja-julia-emma-förening! wihu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0