tisdag

nu har briggsarna åkt, jag har sett dom, kramat dom och pussat på dom för sista gången. på ett tag iallfall. jag planerar och vill komma innan jul. men tills dess så var det sista gången. nu är dom påväg till stansted, bort från mig och bort från London. jag sitter i mitt rum, lyssnar på musik och ska snart sätta upp håret i en tofs och bege mig till baker street och prova ett nytt sushi-ställe jag har hittat. men inte provat. förstår inte hur jag kan vara sugen på sushi jämt? får sånna himla sug efter det så det är inte sant. men jag får passa på nu, för hemma finns det väl ingen? skit i sushin nu.

bilderna som ja lovade kommer senare. ska förbi kilburn och lämna in en sak hos fotogrejen åt lisa också! aa juste, måste bara säga vad ja fick av familjen, ett jättefint silverarmband och en jättefin ram med ett foto på alla oss :D kan inte fatta att allt är slut. tiden med familjen alltså. kommer sakna dom så mycket! men samtidigt är ja så hiiiiiiimla glad att få komma hem! 7 månader (minus 2 dagar) har varit alldeles perfekt! JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV

nu ska ja fixa iordning mig, gå till kilburn och sen äta SUSHIIIIII
hejdå på en stund!

Kommentarer
Postat av: mikkis

du är grym!

2009-08-04 @ 18:50:07
URL: http://mikkis.blogg.se/
Postat av: mamma

Det´måste kännas så himla skönt att ha gjort en sån här grej. Vi är så stolta över att du har fixat detta. Jag är faktiskt ganska avundsjuk. Kramis Mamma

2009-08-04 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0